( ! ) Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/napielet/www/html/system/codeigniter/Common.php on line 85
Call Stack
#TimeMemoryFunctionLocation
10.0002678088{main}( )../index.php:0
20.0006736664require_once( '/home/napielet/www/html/system/codeigniter/CodeIgniter.php' )../index.php:122

( ! ) Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/napielet/www/html/system/codeigniter/Common.php on line 91
Call Stack
#TimeMemoryFunctionLocation
10.0002678088{main}( )../index.php:0
20.0006736664require_once( '/home/napielet/www/html/system/codeigniter/CodeIgniter.php' )../index.php:122

A PHP Error was encountered

Severity: 8192

Message: Assigning the return value of new by reference is deprecated

Filename: database/DB.php

Line Number: 81

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/napielet/www/html/system/codeigniter/Common.php:85)

Filename: libraries/Session.php

Line Number: 282

a nagy sörfolyam - Napi Élet Blogmagazin

A te napod

Buli volt

2010-02-26 06:34:00

Beküldte: posztméh
Kategória: vicc

Buli volt

a nagy sörfolyam

habzott már a nílus és az eufrátesz is, nemcsak a rába (sör1)

2008-03-10 10:00:00
Szerző: ja

Reklama rovat cikkeiHozzászólások száma: 1 Utolsó hozzászóló: picur Oldal tartalmának nyomtatása

Írja be!
Add meg a címzett valamint a feladó e-mail címét és az e-mail küldő segítségével levelezőprogram nélkül el tudod küldeni ismerősödnek a cikk URL-jét. Az üzenet tárgya a cikk címe, tartalma pedig a cikk URL-je lesz.

a sör. az emberiség szomjoltási és lerészegedési kísérleteinek valószínűleg legrégebbi (hiszen gyakorlatilag egyidős a kenyérrel és öregebb a bornál) és legsikeresebb projektuma. már a legelső civilizációk is ismerték, s bár kérdés, h felismernénk-e ma ízéről és színéről, egyiptomban mitológiai jelentőségre is szert tett. konkrétan ré isten isten a sör segítségével teremtette meg a túlvilágot (és csalódott véglegesen az emberekben), osiris termékenységisten pedig sörtől sakálrészegen szenvedett balesetet. (hja kérem, nem kéne ennyit inni, istenkéim).

egyéb kultúrtörténeti jelentősége is oly számos az ókori keleten (még hammurapi törvényoszlopára ("ha a sörösasszony... a sör értékét a gabona értékével szemben csökkenti ... a vízbe kell vetni." - megfontolandó intelem) is felkerült), h külön monográfia is született róla.

a klasszikus (zsidó-görög-latin) kultúra aztán jól átállt a borra, a barbárnak számító serital meg emigrált a szőlőhatáron túlra, a kelta-germán kultúrkörbe, s lett a pálinkanépek kedvenc kísérőitala a rideg északon (mint ahogyan azt vodka- és viszkielméleti jegyzeteinkben említettük volt.).
hogy aztán, mi magunk bor- (ahogy azt tudni szeretjük) avagy pálinka/sörnép vagyunk-é, döntse el a nyájas. (mindenestre tanulságos volt az 1. amsterdami út vmikor a 80-as években, mikor is a coffeeshopokba letelepedvén, sodorván, rágyújtván és körbetekintvén, bátran oda lehetett lépni bárkihez, aki sörrel kísérte a cuccot, s nem narancsdzúzzal/teával. lévén biztos vmelyik káeurópai náció tagja volt, lengyel, cseh, szerb v magyar, s lehetett röhögés helyett együtt borongani.)
reklámtudományi szempontból közhelynek számít, h a sörreklámban szinte mindent lehet, jóval kreatívabb és merészebb munkák születhetnek, mint általában. (hogy így van-e valójában, remélem némileg kiderül a következő hetekben.) ráadásul vmi irtózatos mennyiségben ontják a sörreklámokat az érdekeltek, úgyhogy hosszú menetre köll felkészülni.
kezdjük tehát a kályhánál. mint fentebb utaltunk rá, a sörivás kultúrája meglehetősen történelmi vonatkozású, így azt a kommunikációjában is kihasználják. van aki az egész evolúció okának s értelmének láttatja (régi, híres munka, de megkerülhetetlen - óicúlove sörben elbeszélve)


a hosszú és szerencsésnek mondható történelemmel bíró európai nemzetek is szívesen merítenek témát a régmúltból:


(felsejlik a narrációban ugyebár az irgalmas szamaritánus története)


(sajnálatos szolgálati közlemény hűséges olvasóimhoz: a szeptember 28-a óta eltelt 5 hónap alatt hétköznapi rendszerességgel mintegy 112 bejegyzés született. ez igen gyilkos tempó, hetente 2 munkanapnyi időt emésztett fel, így gyakorlatilag csak munkanélküli grafománoknak való. lévén egyik sem vagyok igazán, ezért a következőkben heti 3 alkalomra, hétfőre, szerdára és péntekre várhatók a továbbiak. bocs.)

 

 

bor20                                                                                         sör2

 

Hozzászólások:

Hozzászólópicur - 2008-03-10 10:40:27 #1 - válasz erre
Jók azok a reklámok, amik sztorikat mesélnek el, pl. a szamaritánus, de ezekből nekem a bombázós tűnik a legeredetibbnek.

Kedves látogató!

Itt szólhatsz hozzá az aktuális cikkhez. A hozzászólásokhoz nem szükséges regisztráció, de nevet és email címet kötelező megadnod. Amennyiben már beléptél lehetőséged van más néven hozzászólást írni, ehhez egyszerűen írd át a megfelelő szövegmezőket!

Ha változtatni szeretnél a szöveg stílusán tekintsd meg a formázási mintákat, melyben a lehetséges változatok vannak felsorolva!

1. Így írd be a szövegmezőbe!
2. És így fog megjelenni a weboldalon.
1. Ez egy [b]félkövér[/b] szöveg.
2. Ez egy félkövér szöveg.
1. Ez egy [i]dőlt[/i] szöveg.
2. Ez egy dőlt szöveg.
1. Ez egy [u]aláhúzott[/u] szöveg.
2. Ez egy aláhúzott szöveg.
1. Ez egy [url=http://www.napielet.hu]hivatkozás[/url].
2. Ez egy hivatkozás.
 
Írja be!
CSS HTML Firefox böngésző letöltése! Opera böngésző letöltése! Netscape Browser letöltése!