( ! ) Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/napielet/www/html/system/codeigniter/Common.php on line 85
Call Stack
#TimeMemoryFunctionLocation
10.0002678928{main}( )../index.php:0
20.0007737472require_once( '/home/napielet/www/html/system/codeigniter/CodeIgniter.php' )../index.php:122

( ! ) Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/napielet/www/html/system/codeigniter/Common.php on line 91
Call Stack
#TimeMemoryFunctionLocation
10.0002678928{main}( )../index.php:0
20.0007737472require_once( '/home/napielet/www/html/system/codeigniter/CodeIgniter.php' )../index.php:122

A PHP Error was encountered

Severity: 8192

Message: Assigning the return value of new by reference is deprecated

Filename: database/DB.php

Line Number: 81

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/napielet/www/html/system/codeigniter/Common.php:85)

Filename: libraries/Session.php

Line Number: 282

Ákos 40+1 - Napi Élet Blogmagazin

A te napod

Buli volt

2010-02-26 06:34:00

Beküldte: posztméh
Kategória: vicc

Buli volt

Ákos 40+1

Ne féljetek!

2009-04-26 14:30:00
Szerző: Laczkó Kornél

Klip rovat cikkeiHozzászólások száma: 41 Utolsó hozzászóló: Kornél Oldal tartalmának nyomtatása

Írja be!
Add meg a címzett valamint a feladó e-mail címét és az e-mail küldő segítségével levelezőprogram nélkül el tudod küldeni ismerősödnek a cikk URL-jét. Az üzenet tárgya a cikk címe, tartalma pedig a cikk URL-je lesz.
Negyvenedik születésnapja után egy esztendővel ismét Debrecenben turnézik Ákos, ott, ahová - mint mondja - már hazajár. Május elsejei koncertje előtt egy héttel sajtótájékoztatót tartott a cívisvárosban, ezt az alkalmat használtuk ki, hogy egy beszélgetést kérjünk tőle.

A következő videóban szó van a koncertről, ami ugyan ülős és elegáns, de a végén fel szoktak pattanni az emberek a székből, a nők a gyöngysort tépik le magukról, a férfiak meg a nyakkendőt. Ákos, elmondja, hogy ritkán jár mások koncertjeire, mert már nem nagyon szereti a hangos zenét. El tudna képzelni Peter Gabriellel egy közös fellépést, az már más kérdés, hogy Peter Gabriel is el tudná képzelni-e ezt. Ellenben nagy megtiszteltetés volt számára Presser Gáborral együtt zenélni.

Aztán a zenét hagyva más témák kerülnek szóba. Például az elmúlt kétezer év kereszténykultúrája, amihez bátran vissza lehet nyúlni, igaz, az utóbbi háromszáz év már veszélyes. Ákos szerint félre kell tenni a médiát elfoglaló összenőtt szemöldökű celebeket, mert nem érdekesek.

A zenész szán néhány keresetlen szót a liberálisok bírálatára, és szól mindenféle kirekesztések ellen is. Mint mondja, van jó irány, és vannak tévutak. Arra a kérdésre azonban előbb-utóbb mindenkinek felelni kell, hogy van-e Isten vagy nincs. Ákos úgy véli, a politika belelóg a mindennapokba, és ha nem foglalkozunk az ügyekkel, akkor a politika megesz bennünket elevenen. De ne féljünk attól állandóan, hogy mi lesz.

Aki a kiragadott részleteken túl kíváncsi az egész beszélgetésre, nézze meg videónkat!

 

Hozzászólások:

Hozzászólónbhm - 2009-04-26 15:25:57 #1 - válasz erre
Igaza van Ákosnak, fel kell lépni a kirekesztések ellen.
A liberális nézeteket vallók megbélyegzése és kirekesztése ellen is!
HozzászólóKTkat - 2009-04-26 16:22:45 #2 - válasz erre
A zenész zenéljen! Nyilvánosság előtt. Politizálni meg lehet baráti és családi körben.
HozzászólóMárk74 - 2009-04-27 10:03:33 #3 - válasz erre
KTkat!!!!
Te hol élsz???A Kádárizmusban????
Te Petőfit is elvitetnéd a gyorskocsi utcai sündörségre:D
HozzászólóEdina - 2009-04-27 11:07:05 #4 - válasz erre
Azt hiszem nagyon sok mindenről volt szó, az interjú alatt, és sok igazság is elhangzott.Én mindig csak ismételni tudom magam, az összes hatalmi harc, a mai nagy magyar helyzet, csak manipuláció, és szerintem az országnak egyetlen egy saját döntése sincs. Irányítanak minket a mai napig, és teljes ködbe burkolnak.De hiába is szól egy egy egyén, aki a dolgok mögé lát, nem hisznek neki, és nem fogadják el azt amit mond.Minden a pénzre épül, és nincsenek határok, már nincs lelkiismeret.Mint Ákos mondja ,nincs jó vagy rossz döntés csak döntés.Döntést kell hozni, és kész. Mindegy milyen. A legszebb szó hangzott el az interjú alatt, ne féljetek! De még a félelmet is nagyon ügyesen belénk nevelték. Meddig mehet még ez egy? Mit tudok én tenni ez ellen mint kisember ha szeretnék? Mert mi vagyunk a mozgató rugó, mi vagyunk a hatalom, és nem ők. Talán mindig ez a kérdés: Lázadjak? Tüntessek? Nem fizessek adót? Mindig egy a válasz megbüntetnek, bosszút állnak.Azért szívesen elbeszélgetnék erről Ákossal, mi a véleménye.Az biztos isten megmutatja a helyes utat, csak be kell engedni az életünkbe.Hisz ő szeret minket, és soha nem akar rosszat egyetlen egy embernek sem.A hibákat mi magunk követjük el, és mindig csak később gondolkodunk, lehet ezt nem kellett volna. De lehet mielőtt neki kezdünk bárminek is, és imátkozunk előtte, kérjük istent vezessen az úton, figyelni fog ránk. Mindig figyel ránk.
HozzászólóMár74 - 2009-04-27 11:31:54 #5 - válasz erre
Edina!
Nem Ákossal kell elbeszélgetni hanem magaddal!
Most te azt várnád hogy Ákos mondja meg a tutit?Már az interjúban megtette!Többet nem tehet!
HozzászólóEdina - 2009-04-27 12:34:42 #6 - válasz erre
már74
Ne nekem válaszolgass, hanem kommentelj a témával kapcsolatban.
HozzászólóMárk74 - 2009-04-27 13:05:35 #7 - válasz erre
Mit kommenteljek?
Én megjegyzéseket szoktam írni!
Hozzászólólinno - 2009-04-27 13:34:28 #8 - válasz erre
Szerintem meg mindenki mondja nyugodtan a magáét.
Ákos sem mindig ezt mondta, mégsem gondolom róla azt, amit ő mond másokról "keresztényi alapon".
Az a baj inkább, hogy a zenéje egy ideje nem újul meg, ezt pedig sajnálom, mint ősbonanzás.
HozzászólóEdina - 2009-04-27 13:48:10 #9 - válasz erre
Szerintem a zenéje folyton változik, megújul, és más élményt ad. Ha valaki sokat hallgatja a zenéjét, mint például én, mindig felfedez valami mást, valami ujjat, és igazat.A legutolsó albuma nagyon tetszik, és nagyon közel áll hozzám, de kivétel nélkül ezt mindről elmondhatom. De mindenki másként érzi, ezzel sincs semmi baj.
HozzászólóElefánt - 2009-04-27 13:53:00 #10 - válasz erre
Előzmény megtekintése!

Előzmény:

„Szerintem a zenéje folyton változik, megújul, és más élményt ad. Ha valaki sokat hallgatja a zenéjét, mint például én, mindig felfedez valami mást, valami ujjat, és igazat.A legutolsó albuma nagyon tetszik, és nagyon közel áll hozzám, de kivétel nélkül ezt mindről elmondhatom. De mindenki másként érzi, ezzel sincs semmi baj. ” Edina - 2009-04-27 13:48:10 #9
Hüvelyk, vagy gyűrűs ujjat?
HozzászólóElefánt - 2009-04-27 13:55:26 #11 - válasz erre
Előzmény megtekintése!

Előzmény:

„Hüvelyk, vagy gyűrűs ujjat?” Elefánt - 2009-04-27 13:53:00 #10
csak csipkelődöm nem kell komolyan venni!
HozzászólóSea Lord - 2009-04-27 15:59:54 #12 - válasz erre
Nagyon fontos lenne, hogy ma mindenki politizáljon. A pék, a hentes, az egyetemista, a zenész. FEL KELLENE ÉBREDNI EMBEREK! Az utolsó (utáni) pillanatban vagyunk. Késő lesz elkezdeni politizálni, mikor a multi miatt bezár a pékség és a húsbolt, a bank viszi a lakást, a segély meg csak a munkakerülő bodzatermelőknek jár alanyi alapon. Most még lehet sörrel a kézben a tévé előtt röhögni azokon, akiket visznek a sünök a térről, de ha a te házadat árverezik, majd nem lesz kedved nevetgélni. És ha a víz, a termőföld, a gyárak már mind külföldi kézen lesznek, nekünk megmarad a rabszolgamunka fillérekért, meg a nadrágszíj húzogatás. Ők meg offshore cégeken keresztül mentik külföldre a nyereséget.
A politikai hatalmat gazdasági hatalomra váltó "szociáldemokrata" banda meg asszisztál mindehhez és tömi a zsebét. A külföldi kézen lévő média pedig megmagyarázza, hogy miért jó nekünk mindez. NE LEGYÜNK BIRKÁK! NE VONULJUNK BE MAGUNKTÓL A VÁGÓHÍDRA!
HozzászólóTM - 2009-04-27 16:34:24 #13 - válasz erre
Egy jó Ákos-interjú receptje: hagyni beszélni...:) Mind a politikáról alkotott véleményével, mind pedig a világnézetével teljes mértékben tudok azonosulni. Örülök, hogy kimeri mondani, amit gondol... nem olyan könnyű ez a mai világban, mint amilyennek tűnik! De van, aki vigyáz rá! Áldja meg az életét továbbra is!
Hozzászólóhavas - 2009-04-27 16:50:23 #14 - válasz erre
a zene, a zene, a zene, a zene kell!
HozzászólóFüles - 2009-04-27 17:15:11 #15 - válasz erre
Linno: Miért, mit mondott Ákos korábban mást? Ő nem olyan, mint a verescsürhe prominens személyei. Lásd: Gy. Ferenc, LiBajnai meg a többi senkiházi.....És igen kellemetlen a bálóóóódálnak, hogy van Magyarországon olyan Művész, aki kimondja a véleményét és nem kussol. Ahogy ők szeretnék.....
Hozzászólópeti - 2009-04-27 19:06:10 #16 - válasz erre
Mélyen egyet tudok érteni azzal, hogy mindenki mondja ki a véleményét, legyen az akármi, mert ha ez nem így megy, abból jönnek ki ezek a botrányos, 1 sablonra formált, műanyag, sablonos hülyeségek. És nem Ákost kell elhallgattatni, hanem a példáját kéne követni! Nem a véleményét (feltétlenül), hanem azt hogy mondd ki!
Hozzászólópicur - 2009-04-27 20:00:11 #17 - válasz erre
Ne vessetek meg, de szerintem az nem szerencsés, ha egy zenész (akárki) nagyon közel kerül a napi politikai pártokhoz és résztvesz politikai nagygyűléseken a színpadon élő díszletként.
Hozzászólóbébó - 2009-04-27 20:56:47 #18 - válasz erre
Ez az! HAGYNI KELL BESZÉLNI:) Bár ez most inkább a kérdezőpáros esetlensége miatt van. És persze meg is kell hallgatni! Nem kell, hogy Ákos mondja a tutit. De hál' Isten ugyanolyan véleményformáló szerepe van mint más agy-mosott közéleti köcsögnek. Állati, ahogy 15 másodpercen összefoglalja az egész keresztyénség lényegét. JÓ VÁLASZ CSAK EGY VAN, EGYETLEN EGY!:))

A legjobb: 18.30-nál "Te egy üres memóriakártya vagy, bébi." Imádom!:) Meg a végén: "Na, jót beszélgettünk." ... Jaja, egyetértek!
HozzászólóKornél - http://kephatas.blog.hu/ - 2009-04-27 22:00:04 #19 - válasz erre
Előzmény megtekintése!

Előzmény:

„Ez az! HAGYNI KELL BESZÉLNI:) Bár ez most inkább a kérdezőpáros esetlensége miatt van. És persze meg is kell hallgatni! Nem kell, hogy Ákos mondja a tutit. De hál' Isten ugyanolyan véleményformáló szerepe van mint más agy-mosott közéleti köcsögnek. Állati, ahogy 15 másodpercen összefoglalja az egész keresztyénség lényegét. JÓ VÁLASZ CSAK EGY VAN, EGYETLEN EGY!:))

A legjobb: 18.30-nál "Te egy üres memóriakártya vagy, bébi." Imádom!:) Meg a végén: "Na, jót beszélgettünk." ... Jaja, egyetértek!” bébó - 2009-04-27 20:56:47 #18
"Bár ez most inkább a kérdezőpáros esetlensége miatt van." Na ez azért fájt. Elkezdhetném sorolni a nehezítő körülményeket, de nem kenyerem a kifogás-keresés. Viszont elhangzott Ákos részéről egy mondat a sajtótájékoztató alatt (ami már nem fért be a videóba) hogy nem szereti az olyan interjúkat, ahol kész kérdések vannak, jobb ha egy kötetlen beszélgetés alakul ki, így is lett. Külön örültem neki, hogy nem kell noszogatni, beszél magától, rohadtul nem érdekelt mit mond, csak az hogy, legyen egy kiadós anyagom.
Másik dolog, hogy Ákos kissé félvállról vette az interjút, talán a kompakt-technika, ismeretlen kis weblap, 15-20 évvel fiatalabb riporterek kombó hatására, ami miatt nekem elég hamar elment a kedvem az egész beszélgetéstől, csak azért nem álltam fel, mert kellett az anyag, na erről ennyit.
Hozzászólópappesz - 2009-04-27 22:57:38 #20 - válasz erre
Előzmény megtekintése!

Előzmény:

„"Bár ez most inkább a kérdezőpáros esetlensége miatt van." Na ez azért fájt. Elkezdhetném sorolni a nehezítő körülményeket, de nem kenyerem a kifogás-keresés. Viszont elhangzott Ákos részéről egy mondat a sajtótájékoztató alatt (ami már nem fért be a videóba) hogy nem szereti az olyan interjúkat, ahol kész kérdések vannak, jobb ha egy kötetlen beszélgetés alakul ki, így is lett. Külön örültem neki, hogy nem kell noszogatni, beszél magától, rohadtul nem érdekelt mit mond, csak az hogy, legyen egy kiadós anyagom.
Másik dolog, hogy Ákos kissé félvállról vette az interjút, talán a kompakt-technika, ismeretlen kis weblap, 15-20 évvel fiatalabb riporterek kombó hatására, ami miatt nekem elég hamar elment a kedvem az egész beszélgetéstől, csak azért nem álltam fel, mert kellett az anyag, na erről ennyit.” Kornél - 2009-04-27 22:00:04 #19
"rohadtul nem érdekelt mit mond, csak az hogy, legyen egy kiadós anyagom."
ez igen :D fő a lelkiismeretes riporter.... még jó hogy sokat tettél a kiadós anyagért!
Ákosnak meg igaza van, totálisan igaza, nem nagyon lehet belekötni...
Hozzászólódv - 2009-04-28 02:47:55 #21 - válasz erre
Előzmény megtekintése!

Előzmény:

„"Bár ez most inkább a kérdezőpáros esetlensége miatt van." Na ez azért fájt. Elkezdhetném sorolni a nehezítő körülményeket, de nem kenyerem a kifogás-keresés. Viszont elhangzott Ákos részéről egy mondat a sajtótájékoztató alatt (ami már nem fért be a videóba) hogy nem szereti az olyan interjúkat, ahol kész kérdések vannak, jobb ha egy kötetlen beszélgetés alakul ki, így is lett. Külön örültem neki, hogy nem kell noszogatni, beszél magától, rohadtul nem érdekelt mit mond, csak az hogy, legyen egy kiadós anyagom.
Másik dolog, hogy Ákos kissé félvállról vette az interjút, talán a kompakt-technika, ismeretlen kis weblap, 15-20 évvel fiatalabb riporterek kombó hatására, ami miatt nekem elég hamar elment a kedvem az egész beszélgetéstől, csak azért nem álltam fel, mert kellett az anyag, na erről ennyit.” Kornél - 2009-04-27 22:00:04 #19
Semmi gond nincs ezzel az anyaggal, ez egy valódi beszélgetés volt, jó ez így.
Hozzászólókaresz - 2009-04-28 03:44:32 #22 - válasz erre
Előzmény megtekintése!

Előzmény:

„Ne vessetek meg, de szerintem az nem szerencsés, ha egy zenész (akárki) nagyon közel kerül a napi politikai pártokhoz és résztvesz politikai nagygyűléseken a színpadon élő díszletként.” picur - 2009-04-27 20:00:11 #17
Miért nem szerencsés, ha egy zenész pártpolitizál? A bányásznak, a parasztnak, a mérnöknek szabad? Ez így diszkrimináció!
HozzászólóZsozo - 2009-04-28 13:04:27 #23 - válasz erre
Tökéletessen igaza van.Eggyetértek az állásfoglalásával,ki kell jelentenie mindenkinek,és megélni.Bátor keresztény.Az egész rendszer egy lélekölő,közömbösségre nevelő 1984.Thanks Ákos sokunk nevében besztéltél!
HozzászólóLéna - 2009-04-29 13:47:24 #24 - válasz erre
T. Szerző! Elképesztő tahóság a bejegyzésed. Érdemes lenne végignézned (és ha sikerül: megértened) a saját interjúdat - amihez saját bevallásod szerint nem sok közöd van... Ha Ákos tényleg félvállról vett volna, akkor egyáltalán nem ad neked interjút, nem szán az "ismeretlen kis weblapra" egy percet se, nem hogy fél órát... Fogadok, hogy meg se kérdezte, kinek nyilatkozik, csak beszélt: A LEHETŐ LEGFONTOSABB DOLGOKRÓL. Lehetnél büszke is erre az anyagra, mert remek. Igaz, nem miattad, mert téged, ugye, "rohadtul nem érdekelt, csak kellett az anyag": tehát az interjút egyedül te vetted félvállról. És még most sem fogod fel.
HozzászólóKornél - http://kephatas.blog.hu/ - 2009-04-29 15:23:46 #25 - válasz erre
Kedves Léna! Rosszul sejted, megkérdezte hova nyilatkozik, és ha láttad volna a beszélgetés elejét értenéd miről beszélek, már bánom, hogy kivágtam! Mellesleg nem vagyok büszke az anyagra, egyrészt technikailag nem úgy sikerült ahogy szerettem volna, nagy volt a háttérzaj stb, bár ez mellékes, azt meg nem érzem úgy, hogy büszkének kellene lennem rá, hogy Ákossal beszéltem, nem vagyok a rajongója, számomra ugyanolyan interjúalany, mint bárki más. Igen félvállról vettem az anyagot, nem készültem fel rá, nem is volt rá időm, de azért elvártam volna Ákostól annyi tiszteletet, amennyit én tanúsítottam iránta.
Hozzászólóvica - 2009-04-29 15:28:59 #26 - válasz erre
Az a lényeg, amit Ákos mondott, azon lehet gondolkodni így is meg úgy is. A többi egy cseppet sem számít.
Egyesek meg jobban tették volna, ha csendben maradtak volna.
HozzászólóLéna - 2009-04-29 16:05:37 #27 - válasz erre
Amit elvártál volna, annál sokkal többet kaptál. Csak még nem vetted észre.
HozzászólóLacus - 2009-04-29 22:24:44 #28 - válasz erre
Lenne egy ártatlan kérdésem: szoci városok milyen arányban vannak a mostani turné helyszínei között?
HozzászólóKóbor Ló - http://www.koborlo.blogspot.com/ - 2009-04-30 04:52:34 #29 - válasz erre
Előzmény megtekintése!

Előzmény:

„Lenne egy ártatlan kérdésem: szoci városok milyen arányban vannak a mostani turné helyszínei között?” Lacus - 2009-04-29 22:24:44 #28
Jahahajj, de tudtam, hogy ez a kérdés fel fog bukkanni! :)
HozzászólóElefánt - 2009-04-30 09:18:44 #30 - válasz erre
Előzmény megtekintése!

Előzmény:

„Lenne egy ártatlan kérdésem: szoci városok milyen arányban vannak a mostani turné helyszínei között?” Lacus - 2009-04-29 22:24:44 #28
na kezdődik :S
HozzászólóBébó - 2009-04-30 20:55:13 #31 - válasz erre
Kornél!
Nem akartam bírálni a munkádat, pláne h fogalmam sincs egy ilyen interjú készítésének feltételeiről. Én spec örülök neki h így alakult, legalább tényleg arról beszélt amiről akart és tök jól sikerült (leszámítva h tényleg nem hallani pár mondatot a háttérzajtól).
De itt most magad alatt vágod a fát! Mi az h nem érdekelt miről beszél?!? És még ő nem vesz téged komolyan?!? Ahhoz h büszke légy az anyagra nem kell rajongónak lenni! Ennyi erővel minden riporter csak a saját kedvenceivel készítene beszélgetést...mi lenne így "szegény" Győzikével, Kiszel Tündével, meg akinek nincs ilyen bázisa:P De komolyra fordítva a szót, szerintem már arra is büszke lehetsz, h ennyien megnézték. A hozzáállásod pedig nekem most lett kiábrándító!
HozzászólóPifta - 2009-04-30 22:52:42 #32 - válasz erre
Az interjú eleje elég nyögve nyelősen indult, de aztán jól bepörgött az Ákos magától is. Mond jókat is de legfőbbként kurvajól adja elő, viszont ha ennyire szeret politizálni talán indulnia kéne a választásokon, persze akkor fenn áll a veszélye egy jelentős népszerűségi index esésnek is ami ugye hatással lenne a zenei karreierjére is. Azzal nincs gond, hogy politizál sőt jó, hogy úgy gondolja nem kéne tétlenül nézni mit csinálnak a drága tolvaj politikusaink, de jó volna ha azért valamilyen kritikával nézné a fityesz tetteit is, nomeg ha már zenei előadó lehet egy riportnak nem a politikáról kéne szólnia de lehet, hogy csak ez most így sikerült.
HozzászólóLéna - 2009-05-01 00:17:16 #33 - válasz erre
Előzmény megtekintése!

Előzmény:

„Lenne egy ártatlan kérdésem: szoci városok milyen arányban vannak a mostani turné helyszínei között?” Lacus - 2009-04-29 22:24:44 #28
Lacus úr figyelmét valahogy elkerülte, hogy nem nagyon vannak már szoci városok... :-) Szerencsére nem szoktam figyelni, melyik városban milyen színű a vezetés, de pl. Szegeden és Pécsen is játszik, ugye, azok meg eléggé híresen szocik. Úgyhogy az összeesküvés-elméleteknek lőttek... De kár. Pedig szép próbálkozás volt.
Hozzászólópappesz - 2009-05-02 13:59:01 #34 - válasz erre
nem ákost kéne bírálni, meg vele foglalkozni. meg okoskodni, hogy büdös kommunista városban játszik-e vagy sem. hanem amit mond drága barátaim. azt tessék értelmezni. nekem oly mind1 hogy ákos mondja vagy más... viszont meglepődnék és nagyon örülnék ha bajnai gordon szájából hallanám ezeket a szavakat...szerintetek erre mennyi az esély? :)
HozzászólóEgy - 2009-05-06 01:56:40 #35 - válasz erre
Kornél, egy szánalmas majom vagy. Mit tettél le az asztalra, ami miatt bárkinek tisztelnie kéne téged? Egy zajos felvételt, amire még fel sem készültél. Gratula!
Arra, amit elmond nem felkészülni kellett volna, hanem reagálni, de néhány heherészéstől eltekintve nem sokra futotta. Aztán meg arcoskodsz itt utólag.
Persze mi csak nyertünk azon, hogy nem dumáltál bele, így legalább a tartalmi részt nem tudtad elrontani.
HozzászólóKornél - http://kephatas.blog.hu/ - 2009-05-07 11:24:39 #36 - válasz erre
Kedves Egy! Teljesen félreértesz, nem azt vártam hogy újságírói tevékenységemtől essen hasra Ákos, csak tudod van az a kölcsönös tisztelet, alany és riporter között, (meg úgy általában ember és ember között, amivel úgy látszik te eddig nem nagyon találkoztál, ami miatt sajnállak) amitől jó lesz egy interjú, ezt én a beszélgetés elején nem tapasztaltam, onnantól kezdve pedig már reagálni sem volt kedvem, főleg hogy az interjú nem rólam szólt!
Köszönöm a hozzászólást!
Hozzászólófegyverneky levente - 2009-10-12 12:37:07 #37 - válasz erre
Előzmény megtekintése!

Előzmény:

„Igaza van Ákosnak, fel kell lépni a kirekesztések ellen.
A liberális nézeteket vallók megbélyegzése és kirekesztése ellen is!” nbhm - 2009-04-26 15:25:57 #1
szerintem az igazi művészet maga szakrálisnak minősül, a tényleges művészet (amibe nem sorolható, az ákos álltal is kifogásolt "művészi" megnyilvánulások) egyfajta szakralitás amit nem köthetünk vallási felekezethez és igazából ilyen értelemben valláshoz sem. a művészet maga a vallás ami kapcsolatot létesít egy fensőbb entitással, legyen az allah, jehova vagy a kollektív tudat.
kezitcsókolom
HozzászólóRazid - http://razide.hu - 2009-10-12 14:02:46 #38 - válasz erre
Kornélról tudjuk, hogy pötsch, ez szerencsére sugárzik az arcáról. Aki tömörebben kíváncsi Ákos véleményére, az nézze meg ezt a videót: http://razide.hu/200 [...] /> A művészet pedig ne szakrális élményt adjon, hanem esztétikait!
HozzászólóKornél - http://kephatas.blog.hu/ - 2009-10-14 11:22:46 #39 - válasz erre
Előzmény megtekintése!

Előzmény:

„Kornélról tudjuk, hogy pötsch, ez szerencsére sugárzik az arcáról. Aki tömörebben kíváncsi Ákos véleményére, az nézze meg ezt a videót: http://razide.hu/200 [...] /> A művészet pedig ne szakrális élményt adjon, hanem esztétikait!” Razid - 2009-10-12 14:02:46 #38
Nem látszik a videó!
Hozzászólópicur - 2009-10-14 12:53:12 #40 - válasz erre
Én látom, rendesen letült, megy is, de
HozzászólóKornél - http://kephatas.blog.hu/ - 2009-10-14 18:00:13 #41 - válasz erre
Előzmény megtekintése!

Előzmény:

„Én látom, rendesen letült, megy is, de ” picur - 2009-10-14 12:53:12 #40
De, mi?

Kedves látogató!

Itt szólhatsz hozzá az aktuális cikkhez. A hozzászólásokhoz nem szükséges regisztráció, de nevet és email címet kötelező megadnod. Amennyiben már beléptél lehetőséged van más néven hozzászólást írni, ehhez egyszerűen írd át a megfelelő szövegmezőket!

Ha változtatni szeretnél a szöveg stílusán tekintsd meg a formázási mintákat, melyben a lehetséges változatok vannak felsorolva!

1. Így írd be a szövegmezőbe!
2. És így fog megjelenni a weboldalon.
1. Ez egy [b]félkövér[/b] szöveg.
2. Ez egy félkövér szöveg.
1. Ez egy [i]dőlt[/i] szöveg.
2. Ez egy dőlt szöveg.
1. Ez egy [u]aláhúzott[/u] szöveg.
2. Ez egy aláhúzott szöveg.
1. Ez egy [url=http://www.napielet.hu]hivatkozás[/url].
2. Ez egy hivatkozás.
 
Írja be!
CSS HTML Firefox böngésző letöltése! Opera böngésző letöltése! Netscape Browser letöltése!