( ! ) Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/napielet/www/html/system/codeigniter/Common.php on line 85
Call Stack
#TimeMemoryFunctionLocation
10.0002679592{main}( )../index.php:0
20.0007738168require_once( '/home/napielet/www/html/system/codeigniter/CodeIgniter.php' )../index.php:122

( ! ) Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/napielet/www/html/system/codeigniter/Common.php on line 91
Call Stack
#TimeMemoryFunctionLocation
10.0002679592{main}( )../index.php:0

A PHP Error was encountered

Severity: 8192

Message: Assigning the return value of new by reference is deprecated

Filename: database/DB.php

Line Number: 81

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/napielet/www/html/system/codeigniter/Common.php:85)

Filename: libraries/Session.php

Beküldte: posztméh
Kategória: vicc

Buli volt

Barátságos verseny egy kemény pályán

2009-07-03 06:38:00
Szerző: flash

Kerékpárt rovat cikkeiHozzászólások száma: 1 Utolsó hozzászóló: Kőbárány Oldal tartalmának nyomtatása

Írja be!
Add meg a címzett valamint a feladó e-mail címét és az e-mail küldő segítségével levelezőprogram nélkül el tudod küldeni ismerősödnek a cikk URL-jét. Az üzenet tárgya a cikk címe, tartalma pedig a cikk URL-je lesz.

Az első szlovákiai maratonom egy hete volt Jahodnán. Eleinte kételyeimmel küzdöttem saját állóképességemet és várható fogadtatásunkat illetően.

1. Kosicky Bike Maraton

A versenyt megelőző éjszakán egy kisebb - 10 fős - debreceni különítmény tagjaként Hejcén sikerült szállást szereznünk. Már akkor villámlott Kassa környékén, és félő volt, hogy a „Szívásvárad" maratonhoz hasonló verseny várható másnapra. A korai kelés ismét kétségeket keltett a társaságban, borús, hűvös volt az idő. Minden erőnket összeszedve bepakoltunk a kocsiba, kerók a tetőre és indulás! A határig igen jól haladtunk, de az egykori határátkelőnél majdnem ottmaradtunk, mivel a kerókkal a tetőn éppen átfért a kocsi a széjjellopott és elhagyatott épületnél. A verseny helyszíne felé haladva egyre inkább ködbe burkolózott a hegy. Késve érkeztünk meg, de már a sípálya parkolójánál egy bácsika irányított minket a szabad parkolók felé, nagy piros pont!

Elkezdtük versenyképesre összerakni a kerékpárjainkat, de most sem sikerült idejében elkészülni. Én úgy tekertem a rajthoz, hogy az egyik kezemmel kormányoztam, a másikkal a kormányon a fékkar szögét állítgattam. A rajtszerelés után sprint a mezőny után, sikerült hamar bérnem őket és a mezőny elejét megcsípni. Egyre fogytak előttem az emberek, mikor arra eszméltem fel, hogy négyen vagyunk, mögöttünk senki. Ezen annyira fellelkesedtem, hogy az első frissítőpontnál el is felejtettem megállni - hiba volt. A jó helyezés és a hegyen élő tótokra mérendő megszégyenítő győzelem járt az eszembe, így a második frissítőnél sem álltam meg, kemény vagyok, kibírom! Nem így lett. Egy nehéz emelkedő következett, ahol a hegyi népek lehagytak, és ismerős hosszútávos magyarokkal találkoztam. A hossztávosokat egy órával korábban elindítottak, második piros pont!

Ezután egy nagyon meredek és az időjárás miatt sáros, csúszós lejtőn beért a csapattársam (és még sokan mások), aki merészebben verette lefelé. Erőm híján ő is lehagyott, de hamar beértem, mivel technikai problémája adódott, kiszakította egy kő a külső gumiját, így minden leleményességét elő kellett vennie, hogy a verseny közepétől ne kelljen végig tolnia paripáját. Megkérdeztem, tudok-e segíteni, és mivel nem tudtam, így hajtottam tovább a csapatnak helyezést szerezni, az erőm is kezdett visszatérni. A célterület előtt egy mókuskerekező emelkedő várt, ahol sokan tolták a biciklit. Nem esett már jól így a vége felé, de sok embert sikerült a hátam mögé tessékelnem. A hegyen átbukva és lefelé zúgva hallottam a célterületen menő zenét és már rá is tekertem, hogy minél hamarabb beérjek, a szalagkorlátnál debreceni - különböző okok miatt akkor nem kerekező - társaim buzdítottak! „Gyerünk, Levi, már csak 5 perc, és ott vagy!"

1. Kosicky Bike Maraton

Bárcsak igazuk lett volna. A célegyenes előtt elfordult az út, és még egy kilenc kilométeres körre vezetett minket, ami tovább leejtett, így sanszos volt, hogy ezt mind vissza kell majd mászni. Ennek a plusz kitérőnek a határára megint elfogyott az erőtartalékom, mivel előtte még a lejtőn is tekertem, így megint túrázóra fogtam a tempót.

Valahogy csak sikerült beérnem a célba, nem túl vidáman. Debreceni barátaim, akik a pálya mellett bíztattak, sűrű elnézést kértek a félreinformálásért. Három óra és harminc perc alatt sikerült az ötven kilométeres távot teljesítenem, második magyarként.

A verseny utáni gulyás és kofla kiadós adagban volt szervírozva. A biciklimosás után zuhanyoztunk, amit biztosított a rendezőség, harmadik piros a kajáért, negyedik a zuhanyért.

Az eredményhirdetés előtt tombolával hangolták a közönséget, amin sikerült egy szerszámtartót nyernem. A körülbelül négyszáz résztvevő egy nagyon jól kijelölt, frissítőkkel telepakolt pályán mehetett végig. Ötödik és hatodik piros pont. Rokonszenvesek voltak a szlovákok, a hétköznapi embereknél nyoma nincs a gyűlölködésnek, amikor beszéltek hozzám, és mondtam, hogy „madarsky", mosoly és taps járt válaszul.

1. Kosicky Bike Maraton

Ezen a hétvégén következik a Duna Maraton, ehhez lehet majd viszonyítanom, de eddigi versenyeim közül a szlovákiai vitte el a prímet. (Nem mellékes szempont, hogy a verseny napján, a helyszíni nevezés 20 Euro volt (kb. 6000 forint), ami itthon 8000 forint volt már tavaly is.)

Hozzászólások:

HozzászólóKőbárány - http://kobarany.blogspot.com/ - 2009-07-03 23:01:59 #1 - válasz erre
Itt is látszik hogy nem is olyan félelmetes ez a Szlovákia! Náluk is a radikálisok a leghangosabbak mint nálunk. Nem kell megijedni az árnyékunktól, nincs valódi nemzetközi konfliktus. A Szlovákok nem gyűlölik a magyarokat. Ezt így nem lehet állítani. Jó sokáig "elnyomottak" voltak, talán nehezményezik. De az idő ír a sebre.

Kedves látogató!

Itt szólhatsz hozzá az aktuális cikkhez. A hozzászólásokhoz nem szükséges regisztráció, de nevet és email címet kötelező megadnod. Amennyiben már beléptél lehetőséged van más néven hozzászólást írni, ehhez egyszerűen írd át a megfelelő szövegmezőket!

Ha változtatni szeretnél a szöveg stílusán tekintsd meg a formázási mintákat, melyben a lehetséges változatok vannak felsorolva!

1. Így írd be a szövegmezőbe!
2. És így fog megjelenni a weboldalon.
1. Ez egy [b]félkövér[/b] szöveg.
2. Ez egy félkövér szöveg.
1. Ez egy [i]dőlt[/i] szöveg.
2. Ez egy dőlt szöveg.
1. Ez egy [u]aláhúzott[/u] szöveg.
2. Ez egy aláhúzott szöveg.
1. Ez egy [url=http://www.napielet.hu]hivatkozás[/url].
2. Ez egy hivatkozás.

Írja be!
CSS HTML Firefox böngésző letöltése! Opera böngésző letöltése! Netscape Browser letöltése!